Sunday, June 6, 2010

我是屋主了!


前阵子有好几个周末,老娘都忙得不得了。。
原因是我在寻找一间适合自己以及家人的房子。。

经过几个星期的“东看看,西看看”和几个月的等待。。
喔呼! 我在5月29日2010年荣升为屋主了!

虽然我的小小组屋不能和别人的私人公寓或是有地别墅比,
但是,这毕竟是我努力工作,投了快要四年的时间和心血换来的第一栋“房地产”。。
所以它令我非常非常骄傲哦。。;)

接下来,老娘就要忙着装修和搬家的事了。。
相信又是另一轮的挑战和煎熬。。

希望成果是家人和自己都喜欢的!

4 comments:

  1. woo hoo ~ this is completely worthy of congratulating ... gong xi gong xi !! just curious which part of sg is it in? if it is convenient to mention it here ^-^

    ReplyDelete
  2. Yeah~~!!! Congratulations =) remember to leave a JIS guestroom k. haha

    ReplyDelete
  3. congrats... thn if i go to Singapore, can visit ur new home le... hehe^^

    ReplyDelete
  4. Thank you!!

    Roche: It's in Sembawang!!

    PrivateID: Yup Yup, of course! Im really looking forward to the bunk in and stayovers.. hee~~

    Bell: Most prob will be moving in September.. Yup! If you are here, feel free to stay with us k!!

    ReplyDelete